Cosmote se promoveaza printr-o reclama care seamana cu scurt metrajul numit "What is that?", realizat in 2007 de MovieTeller Films.
Spotul, care ruleaza deja pe micile ecrane, prezinta povestea unui fiu care primeste o lectie de la tatal sau, cu ajutorul unui fluture.
Varianta initiala prezinta o poveste asemanatoare, dar spre deosebire de spotul Cosmote, acesta foloseste o vrabie, in locul fluturelui. Campania, precum si spotul TV, au fost dezvoltate de catre agentia Papaya Advertising.
"Urmare a complexitatii businessului Cosmote, incepand cu luna iunie, Ogilvy Group a demarat o colaborare cu agentia independenta Papaya Advertising, care dezvolta pana la finalul acestui an, proiectele legate de business-ul post paid al operatorului de telefonie mobila", ne-au spus reprezentantii Ogilvy Group.
Astfel, referitor la asemanarea celor doua spoturi, DailyBusiness a cerut parerea unui specialist in publicitate, respectiv Bogdan Naumovici, directorul de creatie in cadrul 23 Communication Ideas, parte a grupului Leo Burnett.
Acesta a declarat ca respectivul concept, cel original, este unul grecesc si seamana cu spotul Cosmote.
DailyBusiness Video: Reclama Cosmote
Naumovici a explicat ca agentia care a creat reclama "nu se apuca sa copieze", si ca este posibil ca ideea spotului sa-i fi placut unui oficial al grupului OTE (n.r. actionarul majoritar al Cosmote Romania) care sa fi cerut preluarea in spotul pentru Romania.
DailyBusiness Video: Reclama initiala
Cu toate acestea, Naumovici apreciaza povestea ca fiind una frumoasa si foarte emotionanta, care "va impresiona orice parinte". Cosmote se promoveaza printr-o reclama care seamana cu scurt metrajul numit "What is that?", realizat in 2007 de MovieTeller Films.
Spotul, care ruleaza deja pe micile ecrane, prezi