Expozitia internationala de produse si echipamente pentru industriabeauty, organizata in acest sfarsit de saptamana la Romexpo (15-18septembrie), pare a fi mai mult un targ cu "super oferte" si discount-uripentru doamne si domnisoare care vor sa isi innoiasca trusele deinfrumusetare de acasa, decat un eveniment business. "Aici e vorba maimult de buticareala", a declarat unul dintre expozanti.
Editia a XVII-a targului reuneste aproape 120 de firme de pe piata produselor si echipamentelor pentru ingrijire corporala si coafura. Ce gasim aici? De la oja, sampoane, creme, uleiuri, la truse profesionale de machiaj si coafura sau echipamente profesionale desprinse parca din "Star Trek". Daca esti norocoasa, intrucat targul atrage indeosebi vizitatorii de sex feminin, te poti coafa sau machia pe gratis la numeroase standuri de profil.
Peste tot reduceri si oferte. Marii distribuitori de produse profesionale au renuntat partial la strategia business-to-business si au amenajat un fel de minimarket-uri, cu produse profesionale la preturi reduse cu 30%-40%, accesibile si clientilor individuali. Desi initial ai impresia ca "e ziua ta norocoasa", odata ce te plimbi printre rafturi, observi ca o oja poate costa 39 de lei, un sampon de 300ml 50 de lei, un piepten 35 de lei, o masca de par 100 de lei.
Pe de alta parte, exista si standuri de unde te poti servi aproape ca la piata din maldarele de oje sau creme la super pret.
Galerie Foto
Targul Cosmetics Beauty Hair 2011 prezinta si tehnologii de ultima ora, fata de care mastile preparate in bucatarie par istorie. Vorbim de aparate care promit sa ne "intinereasca" si sa ne "infrumuseteze" in cateva minute, tratamente care nu sunt insa accesibile pentru orice buzunar.
Expozantii prezinta aparate de presoterapie, de mezoterapie virtuala, de dermoporatie sau liposuctie