Ediţia de toamnă a târgului Maison&Objet, care s-a încheiat la începutul acestei săptămâni, a stabilit tendinţele pentru lunile următoare. Una dintre ele – cât mai multă simplitate. Materiale reciclate, obiecte refolosite şi decoruri naturale. Indiferent ce alegi, spun designerii care au participat la salonul de la Paris, încearcă să fii unic.
Cât mai simplu în interiorul casei, cât mai elaborat în grădină, pe terasă, în balcon. Decoraţiuni şi obiecte din materiale ecologice, dar şi accente colorate puternic, combinaţii de nou şi vechi, lustre şi alte obiecte din împletituri, dar şi piese high-tech, de tipul canapelelor din piele cu laptopuri încorporate. Sunt doar câteva idei cu care au plecat acasă cei aproximativ 75.000 de vizitatori ai târgului parizian Maison&Objet, evenimentul bianual ce dă tonul în materie de design şi decoraţiuni interioare.
Salonul, care s-a desfăşurat în capitala Franţei între 9 şi 13 septembrie, a găzduit, pentru al doilea an, şi producători de mobilă români. Aceştia au fost reuniţi, pentru prima dată, într-un singur stand, sub brandul „Style, confort, durability, Romanian furniture".
Maison&Objet, ediţia de septembrie, a avut ca temă singularitatea. „În epoca globalizării, nimeni nu mai vrea uniformitate, vrem să scăpăm de banalitate. Împotriva ideii «acelaşi lucru pentru toţi, peste tot în lume», fiecare e liber să aspire la orice în materie de gust şi stil de viaţă. Fiecare are dreptul să fugă de conformitate", se arată în manifestul ediţiei de toamnă a târgului. Manifest pe care l-au respectat toţi cei aproximativ 2.000 de expozanţi veniţi din toate colţurile lumii. Tabureţi Fire Bucket V.2, design: Pedersen şi Lennard
Atitudine „verde"
O concluzie a acestei ediţii, arată cotidianul francez „L'Express", e că cele mai spectaculoase idei de amenajare şi-au găsit loc în exteriorul casei, generând un s