PayPal intrezareste un scenariu al viitorului de domeniul filmelor SF, din care lipsesc cu desavarsire portofelele, platile de orice fel putand fi efectuate cu ajutorul dispozitivelor smartphone.
Nici fluturasii publicitari nu-si mai gasesc locul in acest proiect, pentru ca ofertele si promotiile vor ajunge la randul lor sa fie prezentate in vitrina virtuala a acelorasi dispozitive, relateaza Webnews.
Fantezia nu se opreste aici insa: cautarea epuizanta a unui anumit produs colindand dintr-un magazin in altul ar putea lua sfarsit, pentru ca cel mai bun pret va fi afisat, desigur, pe display, iar avantajul de a merge direct la tinta ne-ar putea scuti de cozi si inghesuiala.
Un alt pas inainte ar fi plata in sine: destul sa prezentam la casa smartphone-ul si vom fi liberi sa parasim linistiti spatiul comercial respectiv.
Cam asa arata cumparaturile viitorului in viziunea specialistilor de la PayPal, care anticipeaza nu doar o transformare fundamentala a modalitatii de plata in anii ce vor urma, ci si o experienta de shopping inedita, mai simpla, mai rapida, mai confortabila.
Dispozitivul smartphone joaca un rol hotarator in acest proiect, devenind un fel de bun cu multiple valente, pe care PayPal are intentia sa-l exploateze la maxim, propunand servicii si produse compatibile, la inaltimea binecunoscutului sau brand.
PayPal intrezareste un scenariu al viitorului de domeniul filmelor SF, din care lipsesc cu desavarsire portofelele, platile de orice fel putand fi efectuate cu ajutorul dispozitivelor smartphone.
Nici fluturasii publicitari nu-si mai gasesc locul in acest proiect, pentru ca ofertele si promotiile vor ajunge la randul lor sa fie prezentate in vitrina virtuala a acelorasi dispozitive, relateaza Webnews.
Fantezia nu se opreste aici insa: cautarea