Patronul Diesel Taxi, Vasile Bodea, îi cere despăgubiri pentru contrafacere de marcă şi concurenţă neloială lui Viorel Souca, fostul proprietar al firmei Taxi Diesel Pro Napoca SRL Souca este acuzat că a folosit, în mod ilegal, din 2003 până în 2009, denumirea Diesel pe autocolantele firmei de taximetrie pe care o administra. Daunele morale şi materiale se ridică la peste un milion de euro.
Deşi procesul pentru denumirea „Diesel“ s-a tranşat în 2009, în favoarea patronului Diesel Taxi, Vasile Bodea, scandalul taximetriştilor este şi astăzi pe rolul instanţelor. Timp de şapte ani din 2003 şi până în 2009, Viorel Souca patronul Taxi Pro Napoca SRL, fost Taxi Diesel Pro Napoca SRL, ar fi folosit fără drept denumirea „Diesel”, motiv pentru care acum este inculpat în procesul penal intentat pentru contrafacere de marcă şi concurenţă neloială, el riscând chiar o pedeapsă cu închisoarea de la 6 luni la 2 ani sau cu amenda de la 2.500 lei la 5.000 de lei.
Procesul în care Vasile Bodea, administratorul Diesel Taxi 946, l-a dat în judecată pe Viorel Souca, administratorul Taxi Diesel Pro Napoca SRL, actuala Napoca Taxi 953, a ajuns pe rolul Tribunalului Cluj în 2010 şi este departe de a se finaliza. Pe lângă partea penală a procesului, Vasile Bodea a formulat pretenţii financiare de 4.840.000 de lei (1,1 milioane de euro) , dintre care 4.000.000 de lei (952.000 de euro) daune morale şi restul daune materiale. „Suma de 840.000 de lei (200.000 de euro) reprezintă profitul estimativ al Taxi Pro Napoca obţinut în cei şapte ani în care a utilizat fără drept brandul «Diesel»”, se arată în dosar. Estimarea are la bază profitul obţinut lunar de Diesel SRL raportat la perioada de şapte ani, de când foloseşte denumirea, în condiţiile în care cele două firme au un număr de colaboratori aproape egal, respectiv aproximativ 500. Mai mult, daunele morale solicitate de Bodea sunt j