Cel mai ieftin model de Ferrari nou costa aproape cat doua case, revizia cat doua salarii minime pe economie, iar daca vrei si o luna de baby-sitting platesti aproape cat pentru gradinita privata a copilului. Totusi, banii nu iti garanteaza neaparat ca intri in posesia unui "calut cabrat". Vezi cum arata CV-ul proprietarului roman de Ferrari si ce presupune ingrijirea unei astfel de masini.
Pretul pentru un model nou de Ferrari porneste de la 150.000 deeuro plus TVA, achizitionat de la dealer-ul autorizat. Cine isi permitasa stapaneasca "un calut cabrat"? In general managerii tineri dinmultinationale, avocatii de succes din companiile mari saureprezentantii profesiilor liberale, care isi permit sa plateasca unleasing lunar de 3.000-3.500 de euro.
Aproximativ 70% din clientii Forza Rossa platesc masinile in leasing. "Preferam clientii tineri care isi permit un leasing si utilizeaza frecvent autovehiculul, celor cu o mare capacitate financiara, dar care ies cu masina din garaj doar o data pe an", a spus Camelia Bazac, CEO al Forza Rossa, dealer-ulFerrari in Romania.
Potrivit ei nu exista proprietar de Ferrari caruia sa ii conduca soferul masina. "Nu vorbim de o masina opulenta, sunt masini mai scumpe decat Ferrari. Nu cumperi un Ferrari ca sa iti demonstrezi statusul, il achizitionezi daca esti cu adevarat pasionat. Intr-adeva, ai nevoie si de o anumita capacitate financiara", a adaugat Bazac.
"Primul lucru dupa ce clientul intra in showroom, acesta discuta cu directorul de vanzari. Din experienta, recunoastem clientii de incredere. Apoi se discuta despre modelul dorit. In 90% din cazuri, clientii au decis dinainte sa vina la noi ce model doresc. Unii dintre ei decid sa cumpere si modele second-hand. Am avut doua cazuri mai deosebite, cand s-au cumparat astfel de masini pana la sosirea modelelor comandate, dupa care ni