Dacia si Ford isi pregatesc cu migala strategiile pentru 2012, anul in care industria auto romaneasca ar putea veni cu cel putin trei noi automobile. Noul Logan, Dacia Popster si Ford B-Max vor fi concurenti pe o piata in care batalia pentru clienti se anunta a fi mai puternica ca oricand.
Dacia este, inca din 1968, odata cu lansarea primei Dacii 1100, “Regina Soselelor” din Romania. Oltcit-ul si Aro nu au reusit sa ii ameninte locul privilegiat in preferintele romanilor. 2012 ar putea aduce insa un adevarat restart in industria automobilului din Romania.
Lansarea productiei modelului B-Max la Craiova va ameninta, cu adevarat, pozitia constructorului de la Mioveni.
Americanii de la Ford sunt, la randul lor, constienti de faptul ca Dacia pregateste in 2012 un refresh de substanta al ofertei de automobile.
Dacia, amenintata si de alti producatori ?
Skoda pregateste modelul anti-Logan, Mission L, iar chinezii vor lansa, tot anul viitor, modelul Voleex, primul model foarte ieftin “made in UE” cu care vor sa “rupa” piata.
Loganul a murit, traiasca Logan 2.0!
Ca urmare a amenintarilor, Dacia si-a reorganizat din temelii strategia de business. La uzina de la Mioveni va incepe productia monovolumului Logan Popster, iar in toamna va fi lansata si noua generatie Logan.
“Vom pastra atuurile marcii: pretul acceptabil, robustetea masinilor, spatiul, iar ideea principala pentru noi este ca Logan trebuie sa mentina aceste valori dar sa-i aiba o perceptie de calitate si imagine de masina mai moderna, mai sofisticata.”, a declarat Laurens van den Acker, designerul sef al Renault, intr-un interviu pentru 0-100.ro.
Cum ar putea arata noul Logan, in viziunea presei franceze
Francezii de la Renault vor sa ramana in poll-position cu o masina "mai germana, mai nordica, onesta ca un Volksw