Bogdan Naumovici e ăla micu’ de respira greu şi, din când în când, Batman, Batman. Unii îl admiră, sunt şi alţii care îl antipatizează, însă neîndoielnic toată lumea îl ştie. Naumovici e mişto, pentru că e creativ şi pentru că le spune pe bune.
De asta am şi vrut să stăm de vorbă cu el; despre faţa advertisingului din România, despre cum se îmbină creativitatea cu eficienţa, despre brand-uri, despre pitch-uri şi legende şi despre Naumovici, toboşar. Care dintre reclamele semnate de Bogdan Naumovici e preferata voastră? Ăla micu’ de respira greu, nebunu’ de la Altex, cu halatu’, cât e halatu’ sau Batman, Batman?
Ioana Paverman: În ce proiecte ar trebui să învestească România 4 miliarde de dolari?
Bogdan Naumovici: Când vorbim despre România, vreau nu vreau, trebuie să vorbesc despre politică, despre Guvern, despre cine investeşte banii, firar al dracului să fie! Şi asta pentru o să continue să şi-i investească în propriile buzunare. Dacă ar fi să se investească 4 miliarde de euro în ceva, probabil că ar trebuie să se investească în educaţie. Dar o educaţie mai aplicată, mai apropiată de viaţa reală. Dincolo de problemele reale ale profesorilor, care sunt foarte prost plătiţi, cea mai mare dramă este că foarte mulţi dintre ei continuă să vorbească din cărţi, despre cărţi. Iar consecinţa este că ceea ce iese din facultăţi este o masă de oameni fără niciun fel de direcţie. Ar trebui să le vorbească nişte oameni care au făcut ceva practic.
Click aici pentru a citi întregul interviu