Completarea chitanţelor ar trebui să fie efectuată într-un mod corect, acestea având rol justificativ, însă există şi situaţii în care firmele se confruntă cu mai multe chitanţe (primite de la furnizori pentru sumele acordate de aceste unităţi) completate fie în mod incorect, fie doar cu câteva dintre datele necesare. Conform OMEF 3512/2008 privind documentele financiar-contabile, conţinutul minimal al formularului "chitanţă" (cod 14-4-1) este următorul: denumirea unităţii; codul de identificare fiscală; numărul de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului; sediul (localitatea, str., număr); judeţul; denumirea, numărul şi data (ziua, luna, anul) întocmirii formularului; numele şi prenumele persoanei fizice care depune sume şi ce reprezintă acestea sau, după caz, denumirea unităţii; codul de identificare fiscală; numărul de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului; sediul (localitatea, str., număr); judeţul persoanei juridice; suma în cifre şi litere, dar şi semnătura casierului. Potrivit punctului 11 din ordinul mai sus amintit în cazul documentelor justificative la care nu se admit corecturi, cum sunt cele pe baza cărora se primeşte, se eliberează sau se justifica numerarul, ori al altor documente pentru care normele de utilizare prevăd asemenea restricţii, documentul întocmit greşit se anulează şi rămâne în carnetul respectiv.
Astfel, este obligatorie înscrierea pe chitanţa primită de la furnizori a codului de înregistrare fiscală şi a numărului de înregistrare la Registrul Comerţului ale firmei. Pentru remedierea situaţiei, având în vedere că nu trebuie efectuate corecturi ci doar completări, este necesar ca furnizorii să completeze datele respective (C.I.F şi nr. ORC) pe ambele formulare de chitanţă. De asemenea, dacă formularul chitanţă nu este completat corect nu dobândeşte calitatea de document justificativ, deoarece conform Legii contabil