O parte din vina pentru accidentul aviatic din Rusia, din iunie, cand au murit 47 de persoane, o poarta navigatorul, care era beat, arata raportul oficial al anchetei facut public luni.
Anchetatorii au anuntat ca echipajul de la bord a decis sa nu mai faca un nou survol inainte de aterizare, desi avionul nu se afla la o altitudine sigura, informeaza CNN.
Raportul Comitetului Interstatal de Aviatie (MAK), din Moscova, arata ca pilotul a avut incredere in recomandarile navigatorului, desi acesta era agitat si sub influenta alcoolului, fapt care a contribuit la producerea accidentului.
Printre cauze se mai numara si resursele limitate de care a dispus echipajul.
Aeronava Tupolev Tu - 134, care avea la bord 43 de pasageri si 9 persoane care faceau parte din echipajul de zbor, cu destinatia Moscova - Petrozavodsk, s-a prabusit inainte de aterizare.
O parte din vina pentru accidentul aviatic din Rusia, din iunie, cand au murit 47 de persoane, o poarta navigatorul, care era beat, arata raportul oficial al anchetei facut public luni.
Anchetatorii au anuntat ca echipajul de la bord a decis sa nu mai faca un nou survol inainte de aterizare, desi avionul nu se afla la o altitudine sigura, informeaza CNN.
Raportul Comitetului Interstatal de Aviatie (MAK), din Moscova, arata ca pilotul a avut incredere in recomandarile navigatorului, desi acesta era agitat si sub influenta alcoolului, fapt care a contribuit la producerea accidentului.
Printre cauze se mai numara si resursele limitate de care a dispus echipajul.
Aeronava Tupolev Tu - 134, care avea la bord 43 de pasageri si 9 persoane care faceau parte din echipajul de zbor, cu destinatia Moscova - Petrozavodsk, s-a prabusit inainte de aterizare.