Debutul mega-show-ului internaţional nu i-a convins pe români să aleagă Antena 1. Postul a fost depăşit de un film cu John Travolta în rol principal.
Prima ediţie X Factor de la Antena 1 a ratat "la mustaţă" poziţia de lider de audienţă. Sâmbătă, faţă în faţă cu telespectatorii, formatul internaţional ce ar fi trebuit să scrie istorie la Antena 1 a trecut pe locul doi în preferinţe, la doar o sutime de blockbusterul cu spioni de la Pro TV, "Din Paris, cu dragoste".
În timp ce Antena 1 difuza prima ediţie a emisiunii "X Factor", în intervalul orar 20.20 - 21.49, Pro TV a fost lider de audienţă pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, din mediul urban, cu o medie de 5,6 puncte de rating, faţă de Antena 1 care s-a clasat cu prima ediţie a show-ului pe locul al doilea cu 5,5 rating.
Un alt punct de vedere
Uşor diferită este părerea oficialilor de la Antena 1, care consideră că "X Factor" a fost lider pe targetul all urban, dar şi pe targetul 15-54 urban.
"Suntem mândri de acest produs şi considerăm că este cea mai bună producţie tv de pe piaţa locală. Telespectatorii au apreciat show-ul şi momentele pline de emoţie şi de tensiune. Poziţia de lider pe targetul all urban şi vârful de audienţă de 28,6% share şi 9.5% rating la nivelul targetului 15-54 urban demonstrează că românii au ales «X Factor»", susţine Bogdan Stratula, Station Manager Antena 1.
Românii gustă spectacolele cu talente variate
În comunicatul emis de Antena 1, cifrele de audienţă vorbesc de peste 1 milion de telespectatori în minutul de aur. Nu cu multe luni în urmă, în februarie, când a debutat showul "Românii au talent" la ProTv, cifrele au plasat emisiunea în topul celor mai urmărite emisiuni de divertisment din 2004 încoace, cu peste patru milioane de telespectatori din întreaga ţară, în minutul d