Concursul naţional „Lumea văzută prin ochii tăi", lansat de Kronospan, este la a doua ediţie. Concursul urmăreşte să selecţioneze cele mai bune fotografii pe o temă dată, care vor fi apoi folosite pentru materialele publicitare ale companiei.
În plus, la finalul concursului, Kronospan acordă şi premii în valoare de 3.000 de euro.
„Promovarea artei şi a artiştilor, a valorilor tradiţiei şi culturii românesti reprezintă o constantă a politicii de responsabilitate socială a Kronospan. Ne-am implicat în proiecte diverse, de la teatru la publicarea de cărţi sau albume de artă. Concursul naţional de fotografie este un proiect care a debutat anul trecut şi a avut un real succes. Scopul nostru este să promovăm în special tinerii artişti, dar nu ne limităm doar la ei. Anul acesta vom promova mai mult concursul la nivelul facultăţilor şi al liceelor de specialitate", a explicat Oana Bodea, director Relaţii Publice Kronospan.
Regulament de participare
Temele de anul acesta ale concursului sunt „Reverii urbane", „Peisaje" şi o temă liberă. Participanţii trebuie să trimită până la data de 15 octombrie, 13 fotografii. 12 dintre acestea vor ilustra fiecare lună a anului, iar a 13-a va reprezenta fotografia de pe copertă. Fiecare participant are dreptul de a înscrie în concurs maxim două seturi complete de câte 13 fotografii.
Lucrările trebuie să aibă ataşat un comentariu al autorului care să conțină numele fotografiei şi o scurtă descriere. Înscrierea se face online, la adresa www.kronospan.ro, la secţiunea Concurs Foto, tot acolo putând fi găsit şi regulamentul de participare. Juriul, alcătuit din doi reprezentanţi Kronospan şi doi artişti plastici şi fotografi de excepţie din New York, Sasha Meret şi Max Tzinman, va desemna fotografiile câştigătoare între 15 şi 22 octombrie 2011.
Fotografiile câştigătoare vor ajunge la toţi cei pe