Eurolines, compania lui Dragos Anastasiu, va investi500.000 de euro in rebranduirea a 25 de agentii din reteaua locala, in Tui Travel Center. Brandul a fost lansat dupa ce compania romaneasca a preluat operatiunile locale ale grupului german Tui. Cititi intr-un material DailyBusiness.ro ceasteapta omul de afaceri Dragos Anastasiu si partenerii sai nemti de la acest business.
In urmatorii 3 ani, Tui vizeaza sa aiba in Romania o reteade 100 de agentii care sa-i poarte numele, a spus HaraldKraus, directorul de Distributie Tui. Astfel, dupa acest parteneriat,reteaua Eurolines se va dubla.
Ce se va intampla cu incasarile din agentii alegrupului lui Dragos Anastasiu? Pentru 2011, Eurolines estimeaza vanzari de28-29 milioane euro in agentii, adica 25% din totalitatea incasarilor grupului,unde in prezent biletele de avion reprezinta 45% din cifra totala si autocarele30%.
Dragos Anastasiu a declarat insa ca in maxim doi ani, vanzarile din agentiile vor intrece pe celelalte. El e foarte optimist in ceeace priveste piata turismului in viitorul apropiat. “Deja suntem foarte aproapede nivelul de dinainte de criza. Anul acesta am depasit la vanzari 2008 pe zonabiletelor de avion si de autocar. Romanii au inteles ca nu vine sfarsitullumii, s-au strans la buzunar doi ani si merg inainte".
Acesta a mai spus ca in 2012, numarul turistilor straini care vor veni inRomania prin Tui va creste de la aproximativ 1.000, la aproape 4.000. Tui a fost prezent pe piata din Romania inca din 2003, prinDanubius Travel, pe partea de incoming.
Ciprian Popescu, unul dintre proprietarii Danubius Travel, societate preluataacum de Eurolines, este cel care a avut ideea parteneriatului Eurolines-Tui,potrivit lui Dragos Anastasiu.
“Incepand cu 2003 am avut sarcina de a-i asigura turoperatorului Tui prezentasi dezvoltarea in Romania pe