KRUK International a inițiat o campanie de comunicare unică în România
București, 20 Septembrie 2011- KRUK International, companie de top pe piaţa de colectare a creanțelor din România și lider pe piața din Polonia, lansează o campanie de comunicare prin difuzarea unui spot comercial pe principalele canale de televiziune din România. Această campanie este parte integrantă a platformei educaționale "Datoria Mea" și se va derula pe parcursul următoarelor trei luni.
"Este pentru prima dată când, în România, se desfășoară o campanie de comunicare elaborată de o companie de colectare a creanțelor, adresată persoanelor cu datorii. Suntem bucuroși să împărtășim din experiența acumulată pe parcursul campaniilor implementate în Polonia de către Grupul KRUK. Am investit resurse semnificative în pregătirea negociatorilor noștri pentru a oferi clienților strategii unice de încheiere a unor aranjamente
de plată, prin avansarea de soluții reciproc avantajoase. Respectăm demnitatea clienților noştri şi știm că cel mai adesea nu își pot plăti datoriile pentru că pur și simplu nu au bani.
Astfel, înainte de orice, comunicăm în mod amiabil cu clienții noştri. Experiența ultimilor ani ne-a dovedit că aceasta este o strategie eficientă", a spus Piotr Krupa, Președintele KRUK S.A. "Datorită acestei strategii reușim să oferim soluții potrivite persoanelor cu datorii, protejându-ne în același timp partenerii de afaceri", a adăugat acesta.
Implementarea campaniei de comunicare survine în urma rezultatelor unui studiu calitativ elaborat de compania de cercetare de piață Mercury Research la cererea companiei KRUK International. Obiectivul acestui studiu a fost de a identifica obiceiurile de consum și nevoile debitorilor cu întârzieri la plată. "În cele mai multe cazuri, debitorii au întâmpinat dificultăți în soluționarea problemelor lor. Rolul nostru a fost