Omul de afaceri român Sorin Minea, care deţine compania Angst, a semnat un parteneriat cu retailerul francez Carrefour, în urma căruia magazinele Angst vor purta şi numele Carrefour Market, potrivit unor surse din piaţă citate de agenţia de presă Mediafax.
"Nu m-a cumpărat nimeni. Nu vând compania Angst şi nici magazinele cu acelaşi nume. Brandul Angst nu va dispărea", a spus Sorin Minea, acţionarul majoritar al companiei Angst. El a admis că va exista o colaborare între compania sa şi o altă companie, însă nu a oferit numele partenerului şi nici natura parteneriatului.
Minea a mai spus că dezvoltarea reţelei de magazine Angst, care numără în prezent 26 de unităţi, va continua, în perioada următoare urmând a se deschide noi magazine sub acest brand.
Reprezentanţii Carrefour nu au dorit să comenteze informaţiile apărute privind acest parteneriat. Un acord de această natură între gigantul francez Carrefour şi compania Angst, controlată de un antreprenor local - magazinele Angst vor continua să îşi păstreze numele, dar vor purta şi numele Carrefour Market - ar fi o primă mutare de acest gen şi totodată un pas important pentru comerţul local. Compania Angst are ca principală activitate producţia de mezeluri, însă în ultimii ani şi-a concentrat atenţia şi asupra reţelei de magazine proprii pe care o deţine în capitală. Reţeaua de magazine proprii este o strategie adoptată şi de alţi jucători din industria mezelurilor, precum Unicarm sau CrisTim.
Magazinele Angst se încadrează în categoria magazinelor de proximitate sau a supermarketurilor, având suprafeţe de la 150 la 1.000 metri pătraţi.
În cadrul magazinelor se vând în principal mezeluri Angst, dar şi alte produse, atât din aceeaşi categorie (mezeluri), dar şi din alte categorii (dulciuri, panificaţie etc.). La rândul său, retailerul francez Carrefour deţine pe piaţa locală hipermarketurile