BCR lansează un nou serviciu pentru clienţii corporate
Bucureşti, 20 septembrie 2011 - Banca Comercială Română (BCR) pune la dispoziţia clienţilor săi corporativi, prin intermediul serviciului de internet banking - Business 24 Banking BCR, o nouă funcţionalitate: Direct Debit.
Clienţii pot opta pentru încheierea de mandate de debitare directă şi gestionarea celor existente direct din serviciul de internet banking, Business 24 Banking BCR.
Prin crearea unui mandat de direct debit, clientul mandatează banca să efectueze automat, la data scadenţei, plata facturilor emise de beneficiarul specificat (furnizor de utilităţi, telefonie etc), iar plata se va efectua prin debitarea directă a contului indicat de client. Astfel, clientul are siguranţa că facturile sale sunt achitate la timp, automat, fără nici o acţiune suplimentară din partea sa.
Printre avantajele acestui sistem se număra: serviciul este gratuit, evitarea riscului neplăţii la timp din diverse motive a unor furnizori, dar şi realizarea unei economii de timp, prin posibilitatea achitării unor plăti cu caracter de regularitate.
BCR investeşte permanent în dezvoltarea şi îmbunătăţirea continuă a produselor şi serviciilor cash management astfel încât clienţii să beneficieze de cele mai bune soluţii financiare.
* *
Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segme