În Prahova, organizatorii campaniei „Let's Do It, Romania", eveniment care va avea loc pe 24 septembrie, s-au pricopsit cu noi sponsori. Rafinăria Petrotel Lukoil se află printre aceştia.
Petrotel Lukoil - rafinărie care în ultimii ani a poluat masiv municipiul Ploieşti - oferă, pentru 120 de voluntari, tricouri cu sigla companiei şi cu cea a campaniei, sendvişuri, apă, dar şi transportul până la destinaţie, informează max-media.ro Apa Nova asigură echiparea cu saci şi mănuşi a altor 100 de persoane care vor ieşi pe teren pentru strângerea gunoaielor, aceşti voluntari urmând a primi, de asemenea, apă şi sendvişuri din partea sponsorului. Vitalia Servicii pentru Mediu şi Termoelectrica SA se implică şi ele în campania de curăţenie naţională. Cele două companii au anunţat că vor pune la dispoziţia echipei LDIR, în mod gratuit, rampele ecologice de la Boldeşti şi Vălenii de Munte, astfel că acestea nu vor percepe taxe pentru deşeurile strânse de voluntarii campaniei. Rosal Grup, societate care face bani grei din salubrizarea municipiului Ploieşti, inclusiv pe căi mai puţin cinstite - şi Dalkia Termo Prahova vor oferi: Rosal - 20.000 de saci şi 10.000 de perechi de mănuşi, iar Dalkia- 6.000 de saci şi 3.000 de perechi de mănuşi. De asemenea, Dalkia va oferi şi 100 de tricouri pentru elevi ai colegiilor naţionale Caragiale şi Mihai Viteazul din Ploieşti, mai informează max-media.ro.
Alţi sponsori importanţi ai campaniei sunt SC Eco-Ferm SRL şi Timken, care au oferit echipei prahoveane a proiectului sumele de 1.000 de lei şi respectiv 1.100 de lei, bani ce vor fi folosiţi pentru a cumpăra apă pentru voluntarii prahoveni. Echipa Prahova a "Let's Do It, Romania" îşi propune ca, în 2011, să reunească între 10.000 şi 12.000 de voluntari care să iasă, în ziua de 24 septembrie, pe "teren" pentru a aduna gunoaiele din arealele naturale din judeţ, dând astfel un