John Hendricks este întemeietorul şi preşedintele mamutului media numit Discovery Communications. Pentru că tot curiozitatea l-a împins în urmă cu 26 de ani să pună bazele Discovery Channel, un canal TV de documentare căruia nimeni nu-i dădea prea mari şanse de izbândă Hendricks s-a implicat personal în realizarea şi promovarea noului serial numit pur şi simplu „Curiosity".
Punând la lucru întreg capitalul său de imagine şi de încredere, el a convins o pleiadă de staruri în domeniile lor, de la vedete de la Hollywood la stele ale ştiinţei moderne, să fie gazde ale emisiunii al cărui buget pe episod depăşeşte suma de bani cu care în 1985 Hendricks a pornit la drum: 2 milioane de dolari. În urma unui studiu serios s-au luat marile şi micile întebări ale omenirii, s-au întors pe toate feţele, şi s-a încercat să li se dea un răspuns. Dacă Stephen Hawking va vorbi despre cum s-a născut universul şi cum a început viaţa pe Pământ, Maggie Gyllenhaal răspunde curiozităţii feminine şi va explica ce este orgasmul, în timp ce Robin Williams care a abuzat cândva de substanţe interzise va povesti cu lux de amănunte cum funcţionează drogurile în corpul uman. Despre programul „Curiosity" şi despre Discovery am vorbit şi noi cu „părintele" celui mai cunoscut canal TV de informare şi educaţie.
Domnule Hendricks, cum s-a născut Discovery Channel?
John Hendricks: Visul meu de o viaţă a fost să folosesc forţa globală a televiziunii ca mijloc de a oferi publicului educaţie şi divertisment. Ideea de a înfiinţa Discovery mi-a venit în 1982. După ce m-am zbătut să strâng fonduri, am reuşit să intrăm în emisie în 1985, iar acum suntem în al treilea deceniu de activitate.
În tot acest timp în care aţi dat publicului din toată lumea educaţie şi divertisment, aţi simţit că telespectatorii au evoluat?
J.H: Desigur, vedem acest lucru în aşteptările publi