KFC România, al doilea cel mai important lanţ de restaurante de pe piaţa locală, investeşte 600.000 de euro într-un restaurant de 374 metri pătraţi în zona Dorobanţi. Aceasta va fi prima unitate a companiei care va avea un spaţiu dedicat unei cafenele. KFC urmează astfel modelul testat de concurenţii de la McDonald's, care au inaugurat anul trecut o cafenea în cadrul restaurantului de la Unirii. Cafeneaua celor de la KFC va avea 40 de metri pătraţi şi oferă deserturi şi cafea.
"KFC Dorobanţi este un proiect test pentru noi , având un spaţiu de cafenea încorporat în restaurantul propriu-zis. Sugestia de a avea o cafenea, mai ales în restaurantele deschise în zone cu multe birouri sau cu tradiţie în petrecut timpul lângă o cafea, au avut-o clienţii noştri din România, fiind un test sută la sută local. Rezultatele vor fi însă luate în considerare de către toţi colegii noştri din Europa", declară Carmen Lupuleţ, director de marketing KFC România. Cea mai nouă unitate a KFC, a 41-a a reţelei, va avea în primul an de funcţionare venituri de 1,5 mil. euro, potrivit estimărilor companiei. Lanţul de restaurante KFC, operat în sistem de franciză de US Food Network, a avut anul trecut afaceri de 37,6 mil. euro, în creştere cu circa 10% faţă de 2009.
KFC România, al doilea cel mai important lanţ de restaurante de pe piaţa locală, investeşte 600.000 de euro într-un restaurant de 374 metri pătraţi în zona Dorobanţi. Aceasta va fi prima unitate a companiei care va avea un spaţiu dedicat unei cafenele. KFC urmează astfel modelul testat de concurenţii de la McDonald's, care au inaugurat anul trecut o cafenea în cadrul restaurantului de la Unirii. Cafeneaua celor de la KFC va avea 40 de metri pătraţi şi oferă deserturi şi cafea.
"KFC Dorobanţi este un proiect test pentru noi , având un spaţiu de cafenea încorporat în restaurantul propriu