Alaturi de familiarul de acum "imi place", Facebook se pregateste sa introduca alte trei butoane similare: "Citit", "Vazut" si "Ascultat", in cadrul unei campanii aducatoare de importante schimbari.
In cea mai mare parte, utilizatorii cunoscutului site de socializare obisnuiesc sa viziteze zilnic teritoriul Facebook, dar cei ce-l acceseaza mai rar, vor avea surpriza sa regaseasca peste o saptamana site-ul complet schimbat, relateaza Webnews.
Conferinta F8 isi va deschide lucrarile joi, aducand cu sine multiple modificari, promitatoare de atractivitate si divertisment, desfasurandu-se anul acesta sub motto-ul "Read. Watch. Listen".
Potrivit sursei citate, Facebook intentioneaza sa multiplice numarul de continuturi disponibile, introducand o arie noua de expansiune, constituita de muzica, filme si alte tipuri de continuturi similare, insotite de butoane concepute special pentru sectorul multimedial.
Un alt buton care ar putea fi disponibil in viitorul apropiat este si "Want", caruia i-ar reveni rolul de preluare a unor simple semnale-solicitari de consum, urmand ca Facebook sa gestioneze informatiile acumulate, in calitate de intermediar.
Alaturi de familiarul de acum "imi place", Facebook se pregateste sa introduca alte trei butoane similare: "Citit", "Vazut" si "Ascultat", in cadrul unei campanii aducatoare de importante schimbari.
In cea mai mare parte, utilizatorii cunoscutului site de socializare obisnuiesc sa viziteze zilnic teritoriul Facebook, dar cei ce-l acceseaza mai rar, vor avea surpriza sa regaseasca peste o saptamana site-ul complet schimbat, relateaza Webnews.
Conferinta F8 isi va deschide lucrarile joi, aducand cu sine multiple modificari, promitatoare de atractivitate si divertisment, desfasurandu-se anul acesta sub motto-ul "Read. Watch. Listen".
Pot