Facebook duce conceptul de "Like" la următorul nivel şi va lansa butoanele de "Read", "Listened" şi "Watched" (n.r. - citit, auzit, văzut). Anunţul ar urma să fie făcut săptămâna aceasta, la o conferinţă a dezvoltatorilor Facebook, anunţă o sursă apropiată companiei, citată de Newser.
Vestea vine să confirme zvonurile conform cărora, la conferinţa de săptămâna aceasta, utilizatorilor li se pregăteşte ceva important. În plus, motto-ul acestei ediţii a întâlnirii dezvoltatorilor Facebook este chiar "Read. Watch. Listen".
Butoanele ar urma să apară sub fiecare postare din fluxul de ştiri, lângă deja celebrul "Like", şi vor arăta dacă utilizatorii au interacţionat cu un anumit conţinut: dacă au citit un status, dacă au ascultat o melodie, dacă au văzut un videoclip. Unele surse spun, însă, că noile butoane ar putea înlocui "Like"-ul, care ar deveni inutil.
Facebook ar urma să folosească aceste trei funcţii pentru a personaliza şi mai mult fiecare flux de ştiri în parte. Astfel, reţeaua de socializare ar urma să scoată din fluxul de ştiri conţinutul provenit de la persoane cu care utilizatorul nu obişnuieşte să interacţioneze.
Bineînţeles, Newser scrie că există posibilitatea ca Facebook să folosească aceste funcţii pentru a-i ajuta şi mai mult pe creatorii de publicitate să-şi direcţioneze mesajul către cei interesaţi.
Dintre utilizatorii care au citit ştirea de pe Newser, 73% consideră enervantă ideea celor de la Facebook, în timp ce numai 10% o consideră genială.
Facebook duce conceptul de "Like" la următorul nivel şi va lansa butoanele de "Read", "Listened" şi "Watched" (n.r. - citit, auzit, văzut). Anunţul ar urma să fie făcut săptămâna aceasta, la o conferinţă a dezvoltatorilor Facebook, anunţă o sursă apropiată companiei, citată de Newser.
Vestea vine să confirme zvonurile conform cărora, la conferinţa de săptămâna aceasta, u