Al doilea episod al serialului muzical "Pariu cu viaţa", lansat de ProTV în urmă cu circa o săptămână, a fost urmărit de aproape un milion de telespectatori. Pentru un post de televiziune lansarea unui serial este un eveniment similar cu acela în care o companie lansează un produs sau un serviciu. Serialul, care va fi difuzat în fiecare luni timp de două ore, începând cu ora 20:30 a fost lider absolut de audienţă în tronsonul orar 20.31-22.38.
Pe publicul ţintă al ProTv, în rândul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ProTv a obţinut 5,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 17,2%. ProTv a fost urmat de Antena1, cu un rating de 1,9 puncte şi o cotă de piaţă de 5,5%. În rândul întregii populaţii din mediul urban ProTv a înregistrat 4,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 11,3%. Compania ProTV SA, liderul pieţei locale de televiziune, prin cele 6 canale deţinute, a raportat pentru primele şase luni din an o cifră de afaceri de 81 de milioane dolari şi un profit operaţional (OIBDA) de 12,7 milioane de dolari. Compania ProTV SA include canalele ProTV, Acasă, Pro Cinema, ProTV Internaţional, Sport.ro şi MTV. Compania ProTV este deţinută de grupul american CME, care are operaţiuni în mai multe ţări din Europa Centrală şi de Est. CME este condus executiv de cel care a înfiinţat acum 15 ani ProTV, Adrian Sârbu, cel care deţine şi Ziarul Financiar.
Al doilea episod al serialului muzical "Pariu cu viaţa", lansat de ProTV în urmă cu circa o săptămână, a fost urmărit de aproape un milion de telespectatori. Pentru un post de televiziune lansarea unui serial este un eveniment similar cu acela în care o companie lansează un produs sau un serviciu. Serialul, care va fi difuzat în fiecare luni timp de două ore, începând cu ora 20:30 a fost lider absolut de audienţă în tronsonul orar 20.31-22.38.
@