Generali Romania, compania formata in urma fuziunii dintre Generali Asigurari si Ardaf, a lansat o campanie de promovare concentrata pe promovarea ambelor brand-uri, bugetul total fiind de 3 milioane de euro pentru toate canalele de comunicare.
„Datorita profilului socio-demografic diferit al clientilor, decizia de a adopta o strategie multi-brand este una fireasca. Realizarea unei campanii care sa promovoze ambele branduri, poate parea surprinzatoare insa, complementaritatea atributelor asociate celor doua marci ne-a determinat sa alegem aceasta strategie”, a declarat Daniela Dimitriu, director de marketing.
Bugetul pentru promovare este de 3 milioane de euro pentru toate canalele de comunicare pe care noua companie le va utliza (inclusiv comunicarea cu clientii) in aceasta campanie. Mixul de comunicare include atat comunicarea cu publicul larg, cat si comunicarea cu actualii clienti si parteneri de afaceri.
„Am decis sa promovam brand-urile si nu compania, Generali Romania, pentru ca vrem sa transmitem mesajul ca Generali si Ardaf raman prezente in piata", a completat Daniela Dimitriu.
Campania Orchestra, al carei mesaj principal este
Viitoarea strategie de comunicare a companiei se va concentra pe promovarea separata a celor doua branduri. „Vom pozitiona si comunica separat cele doua marci, prin dezvoltarea de produse si oferte de asigurare care se potrivesc cel mai bine publicului tinta al fiecarui brand”, a spus Daniela Dimitriu.
Noua companie Generali Romania, rezultata din fu