Presedintele Eurolines, Dragos Anastasiu, a anuntat deschiderea primei agentii TUI Travel Center si a vorbit despre modul in care cea mai mare companie de turism din lume va reusi sa imbunatateasca imaginea tarii, pe plan international.
In opinia sa, dupa cativa ani in care a stat departe de tara noastra, TUI "s-a intors cu fata spre Romania", pentru ca in perioade grele este cel mai bun moment sa "construiesti".
Ziare.com a incercat sa afle de la Dragos Anastasiu care este strategia TUI Travel Center in tara noastra si pe ce va miza in atragerea clientilor.
De ce s-a intors TUI in Romania, acum? Crede in potentialul Romaniei?
TUI nu a plecat niciodata din Romania, a fost de pe vremea "odiosului" si a plecat, o perioada. Dar s-a intors si este, prin Danubius, de mai mult timp in Romania. Daca vreti, s-a intors mai cu fata spre Romania, pentru ca este momentul, in perioade destul de grele, sa construiesti. Cred ca este momentul ideal acum.
Credeti ca va repara imaginea stricata a Romaniei in lume?
Va ajuta, fara doar si poate, pentru ca imaginea o reparam noi insine, prin ce spunem, prin ce facem, prin prietenii nostri. De indata ce prezenta in Romania a celui mai mare concern de turism din lume devine consistenta, acest lucru va ajuta la imbunatatirea imaginii Romaniei, fara doar si poate.
Ce strategie are TUI, acum?
In primul rand, sa imbunatateasca tot ceea ce inseamna calitatea de servicii in consultanta, catre client. Sa ofere cat mai multe zambete pe fata turistilor, daca ajung in toate locurile din lume si, in acelasi timp, sa aducem cat mai multi turisti in Romania.
Cu ce il ajuta, pe turistul din Romania, venirea TUI in tara?
Prin calitate, siguranta. Au mai fost niste evenimente, in ultima perioada, care au aratat ca este foarte important sa te