Am reușit să răcesc, nimic grav, doar simptomele obișnuite și deranjante. Pentru că am observat că răcelile de genul acesta – adică simple, trec în cazul meu mai rapid cu Nurofen am plătit 36 de lei contra 24 comprimate filmate. Mie mi s-a părut destul de mult (e totuși doar o formă mai avansată de paracetamol clasic) dar mă rog, când ai probleme de sănătate nu mai ai timp de nazuri. Însă din curiozitate am căutat un top al celor mai vândute medicamente din România și am aflat că sunt încă unul dintre cumpărătorii care contribuie la păstrarea poziției fruntașe a medicamentului în topul cu pricina. Nurofenul se află pe locul doi (imediat după Algocalmin) în topul realizat în funcție de volumul de vânzare (adică peste 4,760 milioane de unități pe cutii) pentru semestrul I al anului 2011, în cazul medicamentelor care se pot (puteau) cumpăra fără rețetă (pentru că între timp Algocalminul se mai vinde doar cu rețetă).
Pentru că eu răcesc de două ori pe an, primăvara și toamna, ajut la vânzări în ambele semestre, ce să-i faci, sunt harnică. Dacă vreți să știți, tot potrivit materialului găsit aici, pastila cu pricina a realizat încasări de 14,71 milioane de euro, în aceeași perioadă a anului. Adică România a băgat în buzunarele companiei Reckitt Benckiser 14,71 milioane de euro numai pentru că a strănutat de câteva ori și i-a curs nasul. Bine, nu e doar România client al companiei, potrivit site-ului firmei RB aceasta a vândut 20 de milioane de produse, pe zi, la nivel global, în 2010. Faceți un calcul. De altfel, mai interesant este că această companie recunoscută mai degrabă pentru produsele ei de curățat: gresie, haine și faianță, în aproape 200 de țări a recurs la o campanie de promovare a medicamentului (din 2005 când l-a preluat) la fel de agresivă cum sunt campaniile de vânzare ale produselor de uz casnic. Nu vă dau numele tuturor acestor produse pentru c