Discover Magazine prezintă cinci dintre cele mai interesante descoperiri despre sex şi pornografie ale neuropsihologilor Ogi Ogas şi Sai Gaddam, publicate în cartea lor, "Un miliard de gânduri obraznice".
Vârsta este unul dintre cele mai importante criterii când vine vorba de pornografie. Voluntar sau nu, oamenii introduc în căutările pornografice de pe internet adjective legate de vârsta actriţelor sau indicaţii chiar şi mai precise. Spre exemplu, multă lume caută "naked 25 year olds" (fete de 25 de ani dezbrăcate), "sexy 40 year olds" (femei sexy, de 40 de ani). Alţii caută folosind cuvinte cheie mai puţin exacte, cum ar fi "mom" sau "milf" (adică femei mature), "teen" (adolescent/ă), "grannies" (femei în vârstă) sau "cougar" (femeie care preferă bărbaţii mult mai tineri).
Bărbaţii nu vorbesc între ei despre pornografie. Deşi majoritatea bărbaţilor se uită la filme porno, bărbaţii nu consideră necesar să vorbească unii cu alţii despre preferinţele lor în materie de pornografie. Opiniile prietenilor referitoare la tipul lor favorit de pornografie sunt irelevante şi deranjante, susţine Discover Magazine. Astfel, notează sursa, bărbaţii care caută pornografie pe internet sunt "vânători singuratici", fiind asemuiţi cu oamenii preistorici.
Bărbaţii preferă femeile mai "împlinite". Căutările pe internet includ, pe lângă adjective legate de vârstă, şi caracteristici legate de greutatea sau înfăţişarea actriţelor din filmele porno. Totuşi, rezultatele sunt surprinzătoare: pentru fiecare căutare cu "skinny" (slabă) există cel puţin o căutare cu "fat" (grasă). De altfel, pe internet există 504 site-uri dedicate exclusiv (şi explicit) femeilor grase şi doar 182 pentru cele foarte slabe. În plus, conform căutărilor, sânii trebuie să fie cât mai mari. De altfel, această parte a corpului apare cel mai frecvent în căutările din absolut toate ţările implicate î