Cel mai mare eveniment de implicare socială, şi anume curăţenia în întreaga ţară, într-o singură zi, Let’s Do It, Romania! ia startul pe 24 septembrie 2011, potrivit unui comunciat de presă al Cosmote.
Decizia Cosmote România de a se alătura cauzei Let’s Do It! are ca punct de plecare unul dintre obiectivele pe care le-a stabilit compania – acela de a îmbunătăţi dimensiunea socială, dar şi mediul în care operează’, se arată în comunicat. Acesta aminteşte de proiectul Green Office, ce se desfăşoară începând cu anul 2008 şi care vizează reducerea amprentei companiei asupra mediului. Acesta este un program intern ce se concentrează pe educarea şi implicarea angajaţilor în activităţi de protecţie a mediului, pornind din propriul birou.
‘Angajaţii au urmat traininguri intensive privind protecţia mediului, iar în toate departamentele au fost instalate containere de reciclare, astfel încât hârtia şi plasticul sunt colectate separat. Peste 6.25 tone de hârtie şi 2.59 tone de material plastic au fost reciclate, iar consumul de energie electrică a fost redus cu 9.4% şi cel de apă cu 40%, în 3 ani’, arată comunicatul companiei. În 2010, peste 200.000 de voluntari au participat la Ziua de Curăţenie Naţională de pe 25 septembrie. În 2011, voluntarii sunt chemaţi pe data de 24 septembrie să facă parte din Echipa Naţională care va curăţa România.
Cel mai mare eveniment de implicare socială, şi anume curăţenia în întreaga ţară, într-o singură zi, Let’s Do It, Romania! ia startul pe 24 septembrie 2011, potrivit unui comunciat de presă al Cosmote.
Decizia Cosmote România de a se alătura cauzei Let’s Do It! are ca punct de plecare unul dintre obiectivele pe care le-a stabilit compania – acela de a îmbunătăţi dimensiunea socială, dar şi mediul în care operează’, se arată în comunicat. Acesta aminteşte de proiectul Green Office, ce se desfăşoară începând cu anul