• De un an, un medic de familie e terorizat de reprezentantii E.ON Moldova Distributie SA • Pentru cabinetul medical individual sunt emise facturi pe un contor electric care nu apartine doctorului, fapt dovedit cu documente • De un an, medicul Mihai Tataru a facut sesizari scrise, telefonice, s-a deplasat la sediul E.ON si a primit promisiuni ca problema va fi rezolvata, dar nu s-a facut nimic • Ultima factura este de 1.948 de lei • Mai mult, pe 31 martie 2011, dr. Tataru a primit o factura de la E.ON prin care era informat ca a platit in avans 942 de lei, desi nu a facut niciodata aceasta plata catre distribuitorul de energie electrica • Dupa ce o echipa de la E.ON s-a deplasat la cabinet, a citit contorul si a constatat un consum de 4 kw, doctorul a primit o factura de 1.893 de lei
De un an, E.ON Moldova Distributie SA emite facturi cu sume uriase catre un cabinet medical individual din comuna Mogosesti. Tot de atunci medicul Mihai Tataru a sesizat in scris, telefonic, a demonstrat la fata locului echipei E.ON care mersese sa verifice contorul ca ceea ce scrie in factura nu se consuma. De fiecare data i s-a promis ca situatia se va rezolva. Au trecut luni, iar reprezentantii E.ON Moldova Distributie SA nu au solutionat chestiunea. Mai mult, la un moment dat, medicul Mihai Tataru a primit o factura de la E.ON prin care era informat ca a achitat in avans suma de 942 lei, desi nu a facut aceasta plata.
Facturi emise pe un alt contor electric
Pe 22 iunie 2010, o echipa de la E.ON Moldova a mers la sediul fostului dispensar din localitatea Mogosesti si a inlocuit contorul electric din cabinetul medicului Mihai Tataru. Pe unul dintre holurile cladirii, unde functioneaza cabinetul si o gradinita, se afla un contor trifazic. Acesta a fost montat in 1992, cand s-au facut reparatii capitale la imobil si era nevoie de un asemenea conto