"In Romania lui 2011 pretul ramane cel mai important criteriu in alegerea unui produs. Si atunci cum sa nu "lucreze" producatorii la preturi? Preturile psihologice sunt acele preturi cu 99 de bani in coada, eventual afisate cu prima cifra scrisa mare, iar restul scrise mult mai mic. Ochiul tinde sa ignore fractia si in felul asta retine o diferenta de aproape 100 de lei in loc de 0,01. Sloganurile folosite pentru anuntarea promotiilor ne terorizeaza cu "preturi bomba" sau "preturi soc", iar -20%, -30%, -50% sau chiar -70% ne iau ochii cu totul. Cola parca-i mai gustoasa daca vine la pachet cu o punga de spaghetti gratis, 2,5 litri la pret de 2 sunt exact ce aveam nevoie, iar paharul de plastic de la cico parca chiar ne lipsea din bucatarie :)
Din pacate, femeile sunt chiar mai usor manipulabile decat copiii cand vine vorba de cumparaturi. Daca oferta pare tentanta, n-ar fi exclus sa ne trezim acasa cu mancare de pisici luata la reduceri, cu toate ca nu avem pisica", a scris Andreea Ibacka pe blogul său.
"In Romania lui 2011 pretul ramane cel mai important criteriu in alegerea unui produs. Si atunci cum sa nu "lucreze" producatorii la preturi? Preturile psihologice sunt acele preturi cu 99 de bani in coada, eventual afisate cu prima cifra scrisa mare, iar restul scrise mult mai mic. Ochiul tinde sa ignore fractia si in felul asta retine o diferenta de aproape 100 de lei in loc de 0,01. Sloganurile folosite pentru anuntarea promotiilor ne terorizeaza cu "preturi bomba" sau "preturi soc", iar -20%, -30%, -50% sau chiar -70% ne iau ochii cu totul. Cola parca-i mai gustoasa daca vine la pachet cu o punga de spaghetti gratis, 2,5 litri la pret de 2 sunt exact ce aveam nevoie, iar paharul de plastic de la cico parca chiar ne lipsea din bucatarie :)
Din pacate, femeile sunt chiar mai usor manipulabile decat copiii cand vine vorba de cumparaturi. Daca of