Conform noilor reglementări ale CSA – Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, persoanele care intenţionează să contracteze o asigurare de viaţă vor primi de acum înainte mai multe informaţii de la asigurator sau brokerul care o intermediază. Motivul introducerii acestor noi prevederi îl constituie faptul că, deseori, clienţii nu înţeleg ce reprezintă o asigurare de viaţă şi ce le oferă acest produs.
În acest context, APPA – Asociaţia Pentru Promovarea Asigurărilor, demarează, luni, Campania naţională de educare şi informare „O viaţă asigurată”. „Obiectivul campaniei noastre este acela de a explica publicului larg rolul şi funcţionarea unei poliţe de asigurare de viaţă, principalele tipuri de asigurări oferite de către companiile de profil din România şi criteriile în baza cărora se recomandă alegerea unei anumite poliţe de asigurare”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Secretar General al APPA.
Campania se derulează între 26 septembrie şi 2 octombrie şi va avea la bază distribuţia de broşuri informative gratuite în Bucureşti şi în marile oraşe ale ţării. Materialele informative vor ajunge la publicul larg atât prin intermediul promoterilor aflaţi în cele mai tranzitate intersecţii. De asemenea, broşurile campaniei vor fi distribuite şi în marile complexe comerciale din întreaga ţară.
Conform noilor reglementări ale CSA – Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, persoanele care intenţionează să contracteze o asigurare de viaţă vor primi de acum înainte mai multe informaţii de la asigurator sau brokerul care o intermediază. Motivul introducerii acestor noi prevederi îl constituie faptul că, deseori, clienţii nu înţeleg ce reprezintă o asigurare de viaţă şi ce le oferă acest produs.
În acest context, APPA – Asociaţia Pentru Promovarea Asigurărilor, demarează, luni, Campania naţională de educare şi informare „O viaţă asigurată”. „Obiectivul campa