FC Dinamo Bucureşti a anuntat semnarea unui parteneriat pentru următorii patru ani cu grupul de firme SportLife şi Darina, într-o conferinţă de presă transmisă în direct de GSPTV vineri, 23 septembrie, la care au participat Nicolae Badea (preşedinte FC Dinamo), Marian Albu (director general FC Dinamo), Ion Moldovan (managerul Centrului de Copii şi Juniori FC Dinamo) şi Mărgărit Amza (manager general SportLife).
În cadrul evenimentului juniorii dinamovişti au prezentat noul echipament de joc pentru grupele de copii şi juniori din Şoseaua Ştefan cel Mare după cum urmează: echipament complet roşu, echipament complet alb, echipament rosu-alb-roşu, echipament alb-roşu-alb, echipament de portar galben-negru-galben, echipament de portar gri-negru-gri, tricou de prezentare şi trening de prezentare. ”Grupul de firme SportLife îşi desfăşoară toate activităţile în jurul sportului, având ca scop principal îmbunătăţirea situaţiei sportului românesc şi a situaţiei sportivului român. Ne implicăm direct în dezvoltarea sportului românesc prin import şi distribuţie de echipamente şi materiale sportive, organizare de evenimente sportive, comunităţi online dedicate sportului”, a precizat Mărgărit Amza.
Povestea brandului Darina a început în 1994, odată cu prima investiţie făcuta de mureşeanul Aurel Baciu în domeniul comerţului alimentar. Încet, Darina a ajuns în toate cartiere Târgu-Mureşului şi în oraşul Ungheni. Sloganul companiei, “Lânga tine, cu tot ce e mai bun”, s-a dovedit pe deplin justificat de extinderea lanţului de magazine Darina.
FC Dinamo Bucureşti a anuntat semnarea unui parteneriat pentru următorii patru ani cu grupul de firme SportLife şi Darina, într-o conferinţă de presă transmisă în direct de GSPTV vineri, 23 septembrie, la care au participat Nicolae Badea (preşedinte FC Dinamo), Marian Albu (director general FC Dinamo), Ion Moldovan (managerul Ce