Toyota a lansat prima mini-masina in Japonia, unde trendul este realizarea unor masini din ce in ce mai mici, pentru ca au si taxe pe masura.
Masinile mici, sau "kei", cum le spun japonezii, au lungimi de pana la 3,4 metri, latimea de pana la 1,48 metri si o inaltime de maxim 2 metri. Capacitatea motorului este de maxim 660 de cc, iar producatorii le prefera pentru ca taxele sunt mai mici: in prezent, o treime din toate masinile care se vand anual in Japonia sunt "kei", relateaza Breitbart.
Toyota are in plan sa lanseze inca doua mini-vehicule pe piata nipona, avand un obiectiv de 60.000 de unitati vandute pentru toate trei modelele.
Pretul pentru mini-masina nu este insa atat de mic precum ne-am inchipui: Pixis Space costa aproape 10.000 de euro.
Toyota a lansat prima mini-masina in Japonia, unde trendul este realizarea unor masini din ce in ce mai mici, pentru ca au si taxe pe masura.
Masinile mici, sau "kei", cum le spun japonezii, au lungimi de pana la 3,4 metri, latimea de pana la 1,48 metri si o inaltime de maxim 2 metri. Capacitatea motorului este de maxim 660 de cc, iar producatorii le prefera pentru ca taxele sunt mai mici: in prezent, o treime din toate masinile care se vand anual in Japonia sunt "kei", relateaza Breitbart.
Toyota are in plan sa lanseze inca doua mini-vehicule pe piata nipona, avand un obiectiv de 60.000 de unitati vandute pentru toate trei modelele.
Pretul pentru mini-masina nu este insa atat de mic precum ne-am inchipui: Pixis Space costa aproape 10.000 de euro.