Unicat. Construita in 1881, "Marchiza" este considerata o bijuterie pe patru rotiDupa ce isi face incalzirea timp de 45 de minute, "Marchiza", cea mai veche masina din lume, alimentata cu lemn, carbune si hartie, poate ajunge la maximum 36 de kilometri la ora. Construit in Franta, in 1881, cu 12 ani inainte ca renumitul Henry Ford sa asambleze prima lui masina, vehiculul va fi scos, luna viitoare, la licitatie si se asteapta sa fie vandut cu cel putin 1,88 milioane de euro. Prin comparatie, Bugatti Veyron Supersport, cea mai rapida si, totodata, scumpa masina de serie din lume, costa 1,77 milioane de euro si are o viteza maxima de 425 km/h.
Unicat. Construita in 1881, "Marchiza" este considerata o bijuterie pe patru rotiDupa ce isi face incalzirea timp de 45 de minute, "Marchiza", cea mai veche masina din lume, alimentata cu lemn, carbune si hartie, poate ajunge la maximum 36 de kilometri la ora. Construit in Franta, in 1881, cu 12 ani inainte ca renumitul Henry Ford sa asambleze prima lui masina, vehiculul va fi scos, luna viitoare, la licitatie si se asteapta sa fie vandut cu cel putin 1,88 milioane de euro. Prin comparatie, Bugatti Veyron Supersport, cea mai rapida si, totodata, scumpa masina de serie din lume, costa 1,77 milioane de euro si are o viteza maxima de 425 km/h.