Deloc surprinzator, Facebook a depus luni, la Comisia Electorala Federala din SUA, actele necesare pentru infiintarea unui Comitet de Actiune Politica, numit FB PAC.
"FB PAC va permite angajatilor nostri sa-si faca auzita vocea in cadrul procesului politic, sprijinind candidatii care ne impartasesc valorile si care promoveaza inovatia in economie si o lume mai deschisa si interconectata", a declarat un purtator de cuvant al retelei sociale, conform Huffington Post.
Facebook a cheltuit deja 550.000 de dolari in acest an fiscal pentru a face lobby, fata de 350.000 in 2010. Cu toate acestea, nu se poate compara cu Google sau cu Microsoft, care au cheltuit fiecare cate 3,5 milioane de dolari in acest an fiscal facand lobby.
Facebook a angajat recent mai multi consultanti, indreptandu-se catre aceeasi ideologie imbratisata si de Google, conservatoare.
"Afacerile mici sunt coloana vertebrala a economiei americane si credem ca Facebook poate fi o unealta formidabila pentru cresterea si succesul acestora", a mai decalarat Sheryl Sandberg, director de operatiuni al companiei. Pentru a ilustra aceasta idee, Facebook, care are 800 de milioane de utilizatori in intreaga lume, a anuntat ca va oferi micilor afaceristi reclame gratuite pe site, care altfel costa 10 milioane de dolari.
De altfel, The Guardian scrie ca in iunie, Joe Lockhart, fost secretar de presa la Casa Alba pe perioada lui Bill Clinton, a obtinut o functie importanta in cadrul companiei, vicepresedinte in comunicare. Si Sheryl Sandberg a facut parte din Administratia Clinton, iar biroul Facebook din Washington DC este condus de Joel Kaplan, care a facut parte din administratia fostului presedinte Bush.
Recent, Facebook, care a ajuns sa valoreze 100 de miliarde de dolari, a angajat si doi membri ai Administratiei Obama.
Nu este del