Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor (APPA) a lansat o campania nationala de educare si informare pe tema asigurarilor de viata, ca urmare a intrarii in vigoare a Ordinului Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor nr.11/2010, care confera dreptul asiguratilor de a primi informatii suplimentare inainte de incheierea unui contract de asigurare de viata.
Conform noilor reglementari ale CSA – Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, persoanele care intentioneaza sa contracteze o asigurare de viata vor primi de acum inainte mai multe informatii de la asigurator sau brokerul care o intermediaza. Motivul introducerii acestor noi prevederi il constituie faptul ca, deseori, clientii nu inteleg ce reprezinta o asigurare de viata si ce le ofera acest produs.
Dreptul asiguratilor de a primi informatii suplimentare inainte de incheierea unui contract de asigurare de viata le este conferit de Ordinul nr.11/2010 care a intrat in vigoare pe 21 septembrie a.c.. Noul Ordin, completeaza normele puse in aplicare prin Ordinul nr.23/2009.
In acest context, APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor, in parteneriat cu Europa FM si cu sustinerea principalelor companii din piata de profil, a lansat Campania nationala de educare si informare „O viata asigurata”.
„Obiectivul campaniei noastre este acela de a explica publicului larg rolul si functionarea unei polite de asigurare de viata, principalele tipuri de asigurari oferite de catre companiile de profil din Romania si criteriile in baza carora se recomanda alegerea unei anumite polite de asigurare”, a declarat Alexandru Ciuncan, secretar general al APPA.
Campania se deruleaza intre 26 septembrie si 2 octombrie si va avea la baza distributia de brosuri informative gratuite (vezi anexa) in Bucuresti si in marile orase ale tarii.
Conform Ordinului asiguratorii sunt obligati sa realizeze