X Factor, show-ul de televiziune difuzat la Antena 1, incepe sa castige teren in ceea ce priveste audienta, dupa ce in prima editie aceasta fusese una sub asteptari.
Despre cum se explica fenomenul, dar si despre cauzele numarului redus de telespectatori care au vizionat emisiunea in primele editii, DailyBusiness.ro a stat de vorba cu Bogdan Stratula, channel manager Antena 1.
Acesta a declarat ca dupa cum arata audientele, implementarea unui proiect ca X Factor este un proces gradual.
”E greu sa vorbesti despre asteptari. Am vrut sa fim lideri in slot si speram sa ne implinim acest obiectiv”, a adaugat reprezentantul Antena 1.
In acest context, Stratula spune ca se asteapta ca audienta sa creasca in urmatoarele saptamani. El a adaugat ca X Factor va acumula audienta in fiecare saptamana, timp de mai multe saptamani.
Emisiuni in direct la X Factor
Si asta in conditiile in care vor urma emisiuni in direct, cand “tensiunea va fi extrem de mare, iar pana atunci, telespectatorii ii vor cunoaste pe toti cei care s-au calificat pentru etapa urmatoare”.
Intrebat insa daca in cazul in care ar fi fost difuzat in alta zi a saptamanii, X Factor ar fi inregistrat o audienta mai mare, Stratula a spu: “credem ca acest proiect este unul dintre cele mai bune variante de divertisment de week-end pentru Romania”.
Dupa ce in prima editie, in urma cu doua saptamani, X Factor inregistra o audienta sub asteptari, de doar 652.000 de telespectatori, echivalentul a 5,6 puncte rating, show-ul a castigat teren cu emisiunea de sambata.
Si asta dupa ce, duminica, in prima saptamana de difuzare, X Factor a inregistrat un rezultat de doar 560.000 de persoane, fiind depasit de Pro TV care a difuzat un film artistic.
Situatia a determinat conducerea postului sa renunte la emisiunea