Unul dintre cele mai aşteptate show-uri ale anului, "Vocea României" debutează astăzi la ProTV, acesta fiind pariul de toamnă al celui mai puternic canal de televiziune din România.
Pentru un post de televiziune lansarea unui show sau a unui serial este un eveniment similar cu acela în care o companie lansează un produs sau un serviciu.
Mona Segall, producătoarea acestui show şi al celui mai popular show de televiziune din România, "Dansez pentru tine", care strânge cel puţin un milion de telespectatori pe ediţie, spune că 200 de oameni au lucrat pentru lansarea acestui format.
"Echipa care lucrează pentru "Vocea României", aceeaşi care face şi producţiile "Românii au talent" şi "Dansez pentru tine", numără în jur de 200 de oameni. Desigur că în tot acest proiect ni se alătură şi echipa de marketing care pregăteşte lansarea şi promovarea, precum şi echipa de vânzări."
Producătoarea mai spune că atunci când începi să faci un nou format, trebuie să resetezi tot ce ştiai până atunci şi să înveţi caracteristicile producţiei respective pentru că se aplică cu totul şi cu totul altă reţetă. "Cu siguranţă că experienţa te ajută să simţi un format bun", a menţionat Mona Segall, care produce show-uri la ProTV de mai bine de un deceniu.
Emisiunea presupune mai multe etape. Iniţial, sunt cinci ediţii de "audiţii pe nevăzute", fază în care fiecare dintre cei patru antrenori - Loredana, Smiley, Marius Moga şi Horia Brenciu - îşi formează echipa. Urmează "confruntările" - antrenorii formează duete şi astfel concurenţii din aceeaşi echipă se luptă între ei pentru a merge mai departe.
După terminarea "confruntărilor" urmează cele 7 ediţii live, din care una este finala. "Odată cu live-urile este implicat şi publicul de acasă, care va avea posibilitatea să voteze dacă un concurent pleacă sau nu din concurs."
Preselecţiile cu producătorii,