Romanian Business Consult (RBC), unul dintre principalii furnizori şi integrator de soluţii tehnologice pentru industria de retail şi cea alimentară de pe piaţa românească, anticipează o creştere a cifrei de afaceri de 20%, în 2011, anul în care compania aniversează 20 de ani de prezenţă pe piaţa de profil românească.
"Suntem convinşi că anul 2011 va fi un an şi mai bun; anticipăm o creştere de 20% la final de an. Intenţionăm să ne păstrăm poziţia de lider pe piaţa soluţiilor IT pentru retail & industria alimentară, dar ne pregătim, de asemenea, ca printr-o serie de soluţii de top la nivel mondial, cum ar fi WMS (Warehouse Management System), Field Service şi Field Sales Force Automation, să atacăm şi alte verticale industriale, precum vânzări & distribuţie, servicii, transporturi şi logistică", a declarat Andrei Bojiţă, directorul general al companiei.
Potrivit datelor de la Registrul Comerţului, RBC a realizat în 2010 venituri de peste 14 mil. euro (cu peste 8% mai mult decât în 2009) şi un profit brut de peste 2,5 mil. euro, reunind în echipă 100 de angajaţi.
Romania Business Consult a fost înfiinţată în anul 1991. Firma are capital majoritar austriac şi a fost fondată de Marietta Schott, bună cunoscătoare a mediului de afaceri românesc. Firma are parteneriate cu companii globale recunoscute, precum Bizerba, Wincor-Nixdorf, Motorola, Schroder, SFK, Tavil, WVG Keinz, Hajek etc. Cu acest prilej, a fost lansată şi noua identitate grafică a companiei, realizată împreună cu Anteea Consulting, un centru de consultanţă specializat în crearea de strategii de marketing sau promovare.
Romanian Business Consult (RBC), unul dintre principalii furnizori şi integrator de soluţii tehnologice pentru industria de retail şi cea alimentară de pe piaţa românească, anticipează o creştere a cifrei de afaceri de 20%, în 2011, anul în care compania aniversează 20