Bugetul depromovare turistica in Romania pentru 2012 al Austria Incoming se ridica lasuma de 250.000 de euro, potrivit oficialilor companiei.
In 2011,compania cheltuit 230.000 de euro pentru campania de marketing, pentru aceeasipiata.
AustriaIncoming a fost infiintata de DMMA (Destination Monitoring Austria) careprezentanta exclusiva in Romania si este activa pe plan local din februarie2009.
Prin biroulsau din Romania (Cluj), compania activeaza ca o interfata intre destinatiileaustriece si industria de turism din Romania, oferind informatii si suportagentiilor de turism, tour operatorilor si turistilor individuali. Bugetul depromovare turistica in Romania pentru 2012 al Austria Incoming se ridica lasuma de 250.000 de euro, potrivit oficialilor companiei.
In 2011,compania cheltuit 230.000 de euro pentru campania de marketing, pentru aceeasipiata.
AustriaIncoming a fost infiintata de DMMA (Destination Monitoring Austria) careprezentanta exclusiva in Romania si este activa pe plan local din februarie2009.
Prin biroulsau din Romania (Cluj), compania activeaza ca o interfata intre destinatiileaustriece si industria de turism din Romania, oferind informatii si suportagentiilor de turism, tour operatorilor si turistilor individuali.