Daca nu ai fost concediat in urma recesiunii, sigur cunosti pe cineva in situatia asta: cei de la Hallmark profita deja de rata somajului ridicata printr-un produs nou, felicitari de criza pentru cei concediati.
Se pare ca ideea de a crea felicitari de incurajare pentru cei care si-au pierdut locul de munca a apartinut chiar clientilor, care au cerut in mod expres astfel de produse, relateaza CNN.
"Pierderea locului de munca, la fel ca orice pierdere, implica suferinta. Trebuie sa intelegem ce li s-a intamplat si sa ii sprijinim. Oferim felicitari care mai degraba incurajeaza, care arata ca vei trece peste asta, in loc sa se centreze pe ideea de pierdere a locului de munca", arata Derek McCracken, director creativ la Hallmark.
Cel mai mare succes il au felicitarile cu mesaje de incurajare amuzante, precum "Vei trece peste asta, uita-te la mine! Sau nu...", sau "Nu te gandi ca ti-ai pierdut locul de munca. Gandeste-te ca ai o pauza intre sefi tampiti".
Daca nu ai fost concediat in urma recesiunii, sigur cunosti pe cineva in situatia asta: cei de la Hallmark profita deja de rata somajului ridicata printr-un produs nou, felicitari de criza pentru cei concediati.
Se pare ca ideea de a crea felicitari de incurajare pentru cei care si-au pierdut locul de munca a apartinut chiar clientilor, care au cerut in mod expres astfel de produse, relateaza CNN.
"Pierderea locului de munca, la fel ca orice pierdere, implica suferinta. Trebuie sa intelegem ce li s-a intamplat si sa ii sprijinim. Oferim felicitari care mai degraba incurajeaza, care arata ca vei trece peste asta, in loc sa se centreze pe ideea de pierdere a locului de munca", arata Derek McCracken, director creativ la Hallmark.
Cel mai mare succes il au felicitarile cu mesaje de incurajare amuzante, precum "Vei trece peste asta, uit