Bucuresti, 27 Septembrie 2011 - In cadrul noii campanii de loializare, care se va desfasura pe o perioada de 22 de saptamani, intre 15 Septembrie 2a.c. si 15 Februarie 2012, clientii tuturor celor 25 de magazine real,- din toata tara vor putea beneficia de o reducere de 60% la achizitionarea bagajelor din gama premium American Tourister, comercializata in exclusivitate de real,- Colectia este formata din 8 produse, incluzand trolere, geanta de calatorie cu roti, geanta pilot, geanta mica de voiaj, rucsaci si geanta pentru cosmetice. Gama de produse este perfect adaptata necesitatilor unei familii, indiferent daca este vorba despre calatorii sau pentru petrecerea timpului liber, iar multumita aspectului modern si a liniilor simple va fi deopotriva apreciata de utilizatorii business. „Speram ca si aceasta noua campanie de loialitate sa ii surprinda pe clientii nostri in mod pozitiv. real,-acorda o mare atentie clientilor si necesitatilor lor, iar pentru a le oferi produsele de care au nevoie toate campaniile demarate au avut la baza cate un studiu, care a presupus intervievarea unui esantion determinat de clienti, iar aceasta nu face exceptie. Gama de 8 produse American Tourister propusa acum are in vedere acoperirea tuturor nevoilor de calatorie, noua campanie desfasurandu-se pe o perioada indelungata, tocmai pentru a da ocazia cat mai multor clienti de a beneficia de reducerea semnificativa de 60%, pe baza cumparaturilor curente", a spus Adriana Pita, Division Manager PR la real,- Hypermarket Romania. Mecanismul campaniei prevede ca pentru fiecare 40 de lei cheltuiti in magazinele real,- din Romania, clientii persoane fizice vor primi cate un autocolant cu un punct bonus, care se lipeste pe cardul bonus special primit de la casa de marcat. Dupa adunarea a 20 de puncte bonus, clientii isi pot alege oricare dintre cele 8 produsele American Tourister aflate in promotie.