• Gropile din carosabil sunt vinovate de incidentul produs in urma cu doua zile pe pasarela Bucium • Asta spun sefii Regiei Autonome de Transport Public, dupa ce un MAZ al regiei a intrat pe contrasens din cauza unei defectiuni la directie • Sistemul de directie ar fi cedat in urma unui impact puternic • Conform modulului GPS/GPRS montat pe autobuz, autovehiculul avea o viteza de 35 de kilometri la ora la momentul incidentului
Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) au deschis o ancheta in cazul autobuzului care, in urma cu doua zile, a intrat pe contrasens pe pasarela Bucium. Autobuzul a ramas fara directie in mers, desi abia i se facuse revizia tehnica. Oficialii regiei au constatat ca o piulita de la bara de directie a sarit, iar un capat al acesteia s-a indoit. Acestia dau vina pe gropile din carosabil, desi incidentele cu autobuzele MAZ au devenit din ce in ce mai frecvente.
"Ultima revizie a fost facuta pe 15 septembrie, cand s-a verificat tot, inclusiv sistemul de directie. Nu stim cu exactitate ce s-a intamplat, dar piulita a fost practic smulsa de pe filet. Acest lucru se poate intampla doar la un impact puternic. Soferul nu avea viteza mare, autobuzul circuland cu 35 de kilometri la ora in momentul impactului. Datele au fost inregistrate de catre sistemul GPS/GPRS montat pe autobuz. Noi am deschis o ancheta pentru a elucida cauzele producerii incidentului. Ce pot sa va asigur este ca nu exista nici un fel de joc la directie atunci cand autobuzul a iesit la strada. Mai rau este ca autobuzul a ajuns pe contrasens. Din fericire nu se aflau masini, astfel ca s-a evitat o tragedie", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP.
Practic, piulita si bara ar fi cedat la trecerea autobuzului peste rostul de dilatatie a podului. Pe de alta parte, soferul autobuzului, Valerica Ungureanu, a mai fost implicat in urma cu doua lu