„BT Arena“ este numele aflat în „pole position“ pentru noul stadion de pe malul Someşului. După meciul de inaugurare, reprezentanţii Consilului Judeţean vor negocia cu mai multe companii atribuirea unui nou nume.
În curând se va înregistra o premieră pentru România. Numele unui stadion va fi atribuit de către o companie potentă din punct de vedere financiar, care se va obliga prin contract să asigure o anumită sumă lunară sau anuală autorităţilor. „Cluj Arena“, aşa cum s-au obişnuit deja locuitorii cu noul stadion, îşi va schimba denumirea. În Occident se practică acest lucru de mai mult, timp, exemple concrete fiind stadioane precum „Allianz Arena“, „Generali Arena“ sau „Red Bull Arena“, iar lista poate continua. Noua construcţie de la Cluj va fi prima de la noi din ţară care va purta numele unei companii.
Deşi negocierile încă nu au fost finalizate, reprezentanţii CJ discutând în ultima perioadă cu mai multe firme, se pare că cel mai aproape de a semna acest contract se află Banca Transilvania. Biroul de presă al instituţiei financiare a refuzat să dea curs solicitării scrise a ziarului Adevărul. „În legătură cu solicitatea dumneavoastră, în acest moment nu îi putem da curs, din motive obiective“, a fost răspunsul primit de la Laura Petrehuş, purtătorul de cuvânt al BT, filiala Cluj.
După meciul de inaugurare se vor finaliza discuţiile
Cert este că reprezentanţii Consiliului Judeţean negociază de zor cu mai multe companii pentru noua denumire a stadionului. Imediat după meciul de inaugurare a arenei, care va avea loc între Universitatea Cluj şi Kuban Krasnodar, în data de 11 octombrie, se vor finaliza şi aceste discuţii şi va fi semnat contractul. „Se discută cu mai multe firme, dar aşteptăm şi noi finalizarea construcţiei. La nivel naţional este o premieră, dar în afară se practică. Stadionul va fi folosit ca vector de publicitate de către c