Emisiunea de divertisment "Vocea Romaniei" a debutat marti seara, la Pro TV, inregistrand o audienta de trei ori mai mare decat prima editie a "X Factor", show-ul similar al Antenei 1.
“Vocea Romaniei” a fost urmarita marti seara de 2 milioane de telespectatori, Pro TV fiind lider de audienta pe toate targeturile. Numarul de telespectatori atrasi in fata micilor ecrane de show-ul Pro TV este cu atat mai surprinzator cu cat, prima editie a emisiunii similare, X Factor, difuzata sambata, in urma cu aproximativ doua saptamani, la Antena1, a inregistrat o audienta de 652.000 de telespectatori, echivalentul a 5,6 puncte rating.
Atfel, “Vocea Romaniei” a inregistrat in minutul de maxima audienta, la ora la 22.19, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, o audienta de 13,6 puncte de rating si 41,1% cota de piata, potrivit reprezentantilor PRO TV.
Asta inseamna ca in acel minut, aproape jumatate din targetul vizat de canalul Pro TV urmarea emisiunea “Vocea Romaniei”, se arata intr-un anunt al televiziunii.
De asemenea, audienta medie inregistrata a fost pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani de 9,9 puncte de rating si 30,1% cota de piata, mai mult decit dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 4,5 puncte de rating si 13,7% cota de piata.
Clasamentul ramane neschimbat si la nivelul publicului din mediul urban cind Pro TV a inregistrat pe perioada difuzarii emisiunii 8,7 puncte de rating si 20,8% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar 5,2 puncte de rating si 12,4% cota de piata.
Galerie Foto
Despre cum se explica fenomenul, dar si despre cauzele numarului redus de telespectatori care au vizionat emisiunea in primele editii, DailyBusiness.ro a stat de vorba cu Bogdan Stratula, channel manager Antena 1.
A