Compania germană Miele anunţă vânzări de 2,95 miliarde euro la finalul anului financiar 2010-2011, încheiat pe data de 30 iunie 2011, arată un comunicat de presă. Valoarea atinsă reprezintă o creştere cu 4% a vânzărilor Miele la nivel global.
"Miele a reuşit să îşi menţină şi să îşi consolideze poziţia de lider pe o piaţă care se dovedeşte a fi dificilă în multe ţări. Creşterea dobândită este, înainte de toate, atribuită marilor noastre pieţe externe, precum Germania, dar şi vecinelor sale", a declarat Olaf Bartsch, Managing Director şi membru în consiliul de administraţie al Miele.
Pe piaţa din Germania, cifra de afaceri Miele a crescut cu 3% faţă de anul precedent, atingând pragul de 865 milioane de euro. Dintre categoriile de produse, aparatura de bucătărie a înregistrat o creştere peste aşteptări.
F. A. Compania germană Miele anunţă vânzări de 2,95 miliarde euro la finalul anului financiar 2010-2011, încheiat pe data de 30 iunie 2011, arată un comunicat de presă. Valoarea atinsă reprezintă o creştere cu 4% a vânzărilor Miele la nivel global.
"Miele a reuşit să îşi menţină şi să îşi consolideze poziţia de lider pe o piaţă care se dovedeşte a fi dificilă în multe ţări. Creşterea dobândită este, înainte de toate, atribuită marilor noastre pieţe externe, precum Germania, dar şi vecinelor sale", a declarat Olaf Bartsch, Managing Director şi membru în consiliul de administraţie al Miele.
Pe piaţa din Germania, cifra de afaceri Miele a crescut cu 3% faţă de anul precedent, atingând pragul de 865 milioane de euro. Dintre categoriile de produse, aparatura de bucătărie a înregistrat o creştere peste aşteptări.
F. A.