Volumul vânzărilor de laptopuri se va situa anul acesta în jurul a 500.000 de unităţi pe piaţa locală, sunt de părere reprezentanţii Sony Vaio. "Uitându-ne la regiunea Europei în care activăm noi, piaţa a arătat un trend ascendent stabil, iar în România s-a înregistrat o creştere importantă în volume, în prima parte a anului. Estimăm ca în acest an pe piaţa din România să se vândă aproximativ 500.000 de laptopuri", a declarat, într-o conferinţă de presă, Yoshiuki Fujioka, Regional Marketing Manager Europa Centrală şi de Est Sony Vaio.
Acesta declara în luna iunie a acestui an că dacă nu se întâmplă nimic rău, piaţa va creşte în volum cu aproximativ 10-15 procente în acest an, faţă de nivelul înregistrat anul trecut.
Potrivit datelor prezentate de Mircea Stoicescu, Trade Marketing Manager România Sony Central& Southeast Europe, Vaio deţine pe piaţa din România o cotă de 4% din volumul vânzărilor de laptopuri din România şi o cotă de 5% pe piaţa de retail.
Sony a lansat ieri pentru piaţa locală noile modele din seria Vaio Z şi Vaio SE, care sunt destinate în principal sectorului corporate. Modelul Sony Vaio Z are un display cu o diagonală de 13,1 inci la o greutate de sub 1,2 kg şi o grosime de 16,6 mm. Laptopul este echipat cu un procesor Inter Core i7, capacitate de stocare de 256 GB, având o memorie virtuală de 8GB DDR3 SDRAM, în timp ce placa video AMD Radeon HD 6650M, la o memorie video de 1GB DDR3, permite conectarea a 4 monitoare diferite. Preţul acestui model ajunge la 12.000 de lei.
Modelul Vaio SE, la o diagonală de 15,5 inci şi o greutate de 1,96 kg, este echipat cu un procesor Intel Core i5, 4GB DDR3 SDRAM, o placă video AMD Radeon HD 6650M, la o memorie video de 1GB DDR3, şi o capacitate de stocare de 500 GB. Modelul costă 4.500 de lei. Pentru următoarele luni oficialii companiei speră să vândă câteva sute de unităţi.
Volumul