Reebok a acceptat plata unor compensatii de 25 de milioane de dolari pentru clienti, dupa ce autoritatile au constatat ca reclamele pentru produsele sale contineau afirmatii mincionase.
O ancheta a Comisiei Federale pentru Comert din Statele Unite a aratat ca reclamele pentru doua dintre produsele sale, pantofi sport si papuci EasyTone, promovau beneficii care nu puteau fi dovedide, relateaza Los Angeles Times.
Cele doua modele se vindeau pentru preturi de pana la 100 de dolari, iar compania se mandrea cu tehnologia EasyTone, care, conform reclamelor, ar fi dus la intarirea si tonifierea muschilor.
Conform unor reclame aparute in 2009, pantofii ar fi dus la tonifierea muschilor fesieri si a gambelor, printr-un sistem de circulatie a aerului ce produce "micro instabilitate". Consumatorii care doresc sa primeasca despagubiri in urma reclamelor isi pot recupera acum banii.
Reprezentantii Reebok sustin ca firma nu este de acord cu decizia autoritatilor, adugand ca au primit feed-back pozitiv de la consumatori, privind perechile de pantofi.
Reebok a acceptat plata unor compensatii de 25 de milioane de dolari pentru clienti, dupa ce autoritatile au constatat ca reclamele pentru produsele sale contineau afirmatii mincionase.
O ancheta a Comisiei Federale pentru Comert din Statele Unite a aratat ca reclamele pentru doua dintre produsele sale, pantofi sport si papuci EasyTone, promovau beneficii care nu puteau fi dovedide, relateaza Los Angeles Times.
Cele doua modele se vindeau pentru preturi de pana la 100 de dolari, iar compania se mandrea cu tehnologia EasyTone, care, conform reclamelor, ar fi dus la intarirea si tonifierea muschilor.
Conform unor reclame aparute in 2009, pantofii ar fi dus la tonifierea muschilor fesieri si a gambelor, printr-un sistem de circulatie a ae