Numărul unic de urgenţă 112 a fost apelat de 12,5 milioane de ori în perioada ianuarie-august, din care 73,3% au fost false, situaţie care afectează buna desfăşurare a activităţii acestui serviciu, a declarat directorul general al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale (STS), Marcel Opriş.
"Practic, 9,19 milioane de apeluri sunt false, iar 3,34 milioane sunt reale. Serviciul 112 este foarte bine cunoscut în rândul populaţiei, care ştie la ce este util, dar, în acelaşi timp, datele statistice privind situaţia apelurilor reflectă gradul de educaţie şi comportamentul cetăţenilor acestei ţări", a afirmat Opriş.
Din totalul apelurilor reale, aproape un milion au vizat Poliţia, iar peste două milioane Ambulanţa, potrivit datelor STS.
F. A. Numărul unic de urgenţă 112 a fost apelat de 12,5 milioane de ori în perioada ianuarie-august, din care 73,3% au fost false, situaţie care afectează buna desfăşurare a activităţii acestui serviciu, a declarat directorul general al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale (STS), Marcel Opriş.
"Practic, 9,19 milioane de apeluri sunt false, iar 3,34 milioane sunt reale. Serviciul 112 este foarte bine cunoscut în rândul populaţiei, care ştie la ce este util, dar, în acelaşi timp, datele statistice privind situaţia apelurilor reflectă gradul de educaţie şi comportamentul cetăţenilor acestei ţări", a afirmat Opriş.
Din totalul apelurilor reale, aproape un milion au vizat Poliţia, iar peste două milioane Ambulanţa, potrivit datelor STS.
F. A.