Preţul mic este principalul atu al tabletei Kindle Fire, lansată miercuri de Amazon. Produsele Apple, Samsung şi Sony costă dublu. Lansată, miercuri, tableta Amazon va duce la mişcări importante pe piaţă, susţin analiştii IT&C.
Jeff Bezos, fondatorul şi directorul general al companiei, a declarat la lansare că tableta produsă de Amazon este un produs premium la „un preţ non-premium". „Vom vinde milioane de bucăţi", a declarat Bezos. Cu ecran tactil color, posibilitatea de a te conecta la internet prin wi-fi şi un „magazin" Amazon cu milioane de filme, melodii, cărţi electronice şi aplicaţii, tableta pare a fi un competitor serios pentru ceilalţi jucători de pe piaţă.
„Peste 25% din cei care vor să cumpere o tabletă în următorul an sunt încă indecişi în privinţa mărcii. Peste jumătate dintre potenţialii cumpărători aşteaptă ca preţurile să mai scadă. E posibil să vedem cum se rescriu listele pentru Crăciun", a declarat Dominic Sunnebo Kantar de la Worldpanel ComTech, pentru presa birtanică. Şi programul de navigare folosit, Amazon Silk, a fost apreciat de publicaţiile de specialitate, care arată că browserul uşurează mult utilizarea internetului.
Vânzări 2:1 pentru apple
Alţi specialişti au minimizat lipsa camerei, principala diferenţă faţă de iPad, spunând că nimeni nu se plimbă cu o tabletă prin oraş ca să facă fotografii. Totuşi, există şi voci care afirmă că, deşi până acum s-a vehiculat că noul Kindle va ataca în special poziţia iPad, Apple nu are de ce să se teamă. Funcţiile tabletei mult mai scumpe sunt şi superioare variantei îmbunătăţite de Kindle. Printre acestea se numără capacitatea mai mare de stocare, cele două camere, dar şi ecranul de aproape 10 inci.
În plus, Apple are o strategie de vânzări globală, iPad-ul fiind disponibil în 64 de ţări, care generează peste jumătate din vânzările de astfel de gadgeturi. Kindle Fir