Până pe 23 octombrie, MasterCard Europe desfăşoară o campanie de încurajare a plăţilor cu cardul în cele 4 lanţuri principale de hipermarketuri din România. În prima jumătate a promoţiei, frecvenţa participării a fost de 12.600 de oameni pe zi de campanie - atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe Valoarea totală a premiilor este de 634.752,64 lei. Bucureşti, 30 septembrie 2011 - La aproape o lună de când a început campania „Păstrează loc în portofel pentru ceea ce contează cu adevărat", organizată de MasterCard Europe, împreună cu hipermarketurile Carrefour, real,-, cora şi Auchan, 216.153 de utilizatori de carduri MasterCard® şi Maestro® au participat la promoţie. „Avem o medie de 12.600 de oameni într-o zi de campanie naţională. Toţi aceştia au plătit cu cardul MasterCard sau Maestro şi apoi ne-au vizitat standurile din hipermarketuri. Acum, când tragem linia primei jumătăţi de campanie, simţim că toată desfăşurarea de forţe din perioada pre-campanie este pe deplin justificată", spune Ioana Gorgăneanu, Marketing Manager România şi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. „Aşteptăm cu nerăbdare să vedem ce se întâmplă şi în cea de-a doua parte a campaniei, mai ales în weekendul 1-2 octombrie, când studenţii se întorc la facultate, în centrele universitare din ţară. Estimăm că în această perioadă numărul participanţilor va depăşi media din prima lună", adaugă Ioana Gorgăneanu. Mecanismul promoţiei, care este simplu şi rapid, dar şi premiile oferite pe loc, i-au determinat pe mulţi dintre utilizatorii de carduri MasterCard şi Maestro să ia parte la campanie. Premiile de anul acesta, seturi de jocuri, albume foto şi seturi de magneţi de frigider, precum şi conceptul creativ, gândit şi implementat ca să evidenţieze ideea de familie, au fost printre factorii care au stimulat interesul şi curiozitatea clienţilor. Pe durata promoţiei, aceştia pot câştiga 85.000 de premii, d